miercuri, 11 ianuarie 2012

O noua aventura la interviu !

Zilele astea am fost la un interviu pentu postul de bucatar sef la o pensiune din buricul tirgului cu ceva ani buni de functionare si cu oarecare notorietate . A fost un interviu captivant , antrenant  , inedit si a durat 3 minute ! Doamna patroana ( sic ! ) a inceput interviul cu doua intrebari dupa cum urmeaza ;
  1 Va descurcati cu maturatul si spalatul pe jos ?
  2 Stiti sa spalati vase ?
Ca merge asa prost ca nu avem femeie la vase si curatenie si nici ajutor de bucatar nu ne permitem sa angajam.
Am raspuns politicos ca afara ninge si-mi cam ploua in beci asa ca nu are rost sa ne incurcam reciproc , da tot nu m-am abtinut sa intreb pentru ce anuntul de o saptamina in ziarul local ANGAJAM BUCATAR SEF ! .
Si mai avem niste intrebari X5 asa se cumpara ? Ne ascudem dupa paravanul criza ? Da nu-i problema disperati se gasesc ( si eu sint , cobor stacheta da nu o ingrop 5 metri ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu