miercuri, 25 ianuarie 2012

CATERINCA , BUNDINCA CU VARZA !

Revin cu un comentariu despre circiumile din comuna Brasov.
Am placera sa beau cafea intr-un pub-circiuma-cafenea ce se vrea restaurant . Ma duc acolo din 2 motive : e in drumul meu si are cafea Illy . Ieri surpriza pe fiecare masa un triunghi din carton scump poleit cu hirtie fotografica de cea mai buna calitate ( scump domle scump ) ce promoveaza 3 noi produse de bucatarie.
1 Egg benedict - fara bacon si inecate int-o zeama ce se vroia sos bernez . dupa imagine sos plastic olandez da nici un fir de tarhon . Prin perindarile mele nu am vazut acest preparat decit la un bucatar sef mos hitlerist din Germania ( evident est ) si atit , sint demodate precum aspicurile promovate de asa zisu" sefu bucatrilor din Romania .
2 Medalion de porc cu nu stiu ce sos  da care in poza era facut din 6 bucatele cred ca resturi de la transat . Repet  MEDALION DIN 6 BUCATI  varzaaaaaaa !
3 Scoici marinara -astai cea mai tare
       a) marinara - termen paste marinara care aduna mai multe fructe de mare aaaaaaaa se face cu mai mult de 2 scoici -m-am prins !
       b) recomandate ca DINEU  intrbare In onoarea cui ? aaaa a bucatarului sef din acel local !
Concluzie : asa angajati de o inalta calificare si cu siguranta bine platiti asa meniu si asa promovare - SUCCESURI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu