marți, 27 decembrie 2011

CUGETARE CULINARA MAI MULT SAU MAI PUTIN

  Pe dea lungul activitatii mele prin bucatarariile patriei am observat ca :
           - clientul de restaurant roman este educat si cultivat
           - clientul nu primeste nimic si nicaieri ceea ce doreste sau asteapta de la o circiuma/circiumar
Vina pentru aceste doua lucruri ... eeee prieteni cam despre astea o sa incerc sa stam de vorba dupa cum urmeaza;
La inceput PATONATUL din industrie
                       1 . 88% dintre ei nu sint de meserie , cam fiecare cioban parvenit cu bani si-a zis "hai ca-am furat destul ( de la stat evident nu? ) e timpul sa ma falesc cu o circiuma sa am unde sa-mi desfasor intilnirile de afaceri". E si uite asa au aparut restaurante unul dupa altul ( ritmul inaugurararilor nu a fost infrinat nici macar de criza) dar indiferent de bugetul alocat pentru acestea mai toate frizeaza chitciul si prostgustul dus la extrem.De meniu ha ha ha in general se regasesc poftele patronilor sau asa zisilor manageri nu al vreunui bucatar sef cu pricepere ( spre exemplu restaurantul Vienna Ploiesti unde am incercat sa fiu bucatar sef vreo luna ).AAAAAA ce este cel mai grav la acesti tipi de patroni e ca nu cunosc o mare regula din managementul resurselor umane SCLAVIA A FOST ABOLITA , astia nu-s patroni sint stapini de sclavi.( In vreo trei locuri pe unde am lucrat importante erau mesele patronului nu clientii , prostii aia de plateau sa astepte ca ie fomica la burtica patronului vezi doamne! lesina conu zoe aoleo !)Acu nu zic ca nu am intilnit si altfel de oameni da rar  , din pacate foarte rar!
                      2 . 12 % care sint de mesrie sau stiu despre indusrtia asta au nene circiumi faine ,de fitze sanatoase si le regasesti in topuri unde meniul este in regula iar conditiile te fac sa maninci fara frica de tulbarai gastro-intestinale si unde poti sa spui daca ceva nu ti sa parut in regula fara frica de a pleca cu echimoze ( cel putin ).

     Pe larg o sa vorbesc despre cele 2 categorii dar si despre personalul din acestea  , o sa strecor in fiecare zi o reteta , si mai ales o sa povestesc cum e sa lucezi pe afara la cele mai inalte standarde.

    Binenteles daca o sa am cui!?
             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu